MiziPOS Teknik Destek

MiziPOS-Sunucu Videolar

MiziPOS-Sunucu eğitim videoları için tıklayın.

MiziPOS-İstemci Belgeler

MiziPOS-İstemci hakkında bilgi almak için tıklayın.

MiziPOS-İstemci Videolar

MiziPOS-İstemci eğitim videoları için tıklayın

Destek istiyorum

Lütfen formu doldurun. Destek paketiniz yoksa en geç bir iş günü, varsa en geç bir saat sonra yanıt verilir.

Sıkça Sorulan Sorular

Yönetim paneli giriş şifremi unuttum. Ne yapmalıyım?

MiziPOS-Sunucu, kurulumu sırasında belirlediğiniz yönetim paneli giriş bilgilerinizin yeniden oluşturulması için teknik destek ekibimizle irtibata geçiniz.

İşten ayrılan garsonların kullanıcı bilgilerini nasıl silebilirim?

Yönetim panelinde <Garson Yönetimi> sekmesinden silebilirsiniz. Yeni garson oluşturmak içinse <Garson Oluştur> sekmesini seçmelisiniz.

Garsonların ekranlarında ürün resimlerinin görünmesini istiyoruz.

MiziPOS-İstemci'nin <Ayarlar> ekranındaki <RESTORAN> adlı sekmede <RESİMLERİ AL> butonunu tıklamanız yeterlidir. Otomatik olarak, MiziPOS-Sunucu'daki ürün resimleri bilgisayarınıza inecektir.

Garsonların sisteme girişi ve adisyon işlemleri çok zaman alıyor.

Bulut tabanlı MiziPOS-Sunucu kullanıyorsanız bulut bilişim veya internet servis sağlayıcınızla irtibata geçmenizde yarar var. İnternet erişiminizde hız kotanız dolmuş olabilir.

Yeni adisyon açamıyoruz. Ne yapmalıyız?

İşletmenizde eş zamanlı azami açık adisyon sayısına kısıt getirilmiş; MiziPOS-İstemci'deki <Ayarlar> ekranında <RESTORAN> sekmesinde <ADİSYON> bölümünden "Maksimum açılabilir adisyon sayısı belirle" özelliği etkinleştirilmiş olabilir.

CallerID cihazımız bağlı olduğu halde bazı kişilerin numarası görünmüyor.

İşletmenizi arayan kişiler, sizi aramak için kullanıdıkları telefon numaralarından arama yaptıklarında aranan kişinin numarayı görünmesini engellemek istemiş olabilirler.

Adres

Barbaros Mah. Mütevelli Çeşmesi Cad. Emek Sitesi Paşabahçe Blokları, A-Blok No:34/3 D:4 34662
Üsküdar – İstanbul

Mersis

0-8370-4233-6500012